compas.md, te ajută la o alegere mai bună!

 

Condiții pentru schimbul de bunuri și reguli de retur
 
Cumpărătorul nu este o persoană juridică;
Produsul nu a fost utilizat și aspectul său original a fost păstrat;
Produsul are ambalajul original complet, nedeteriorat;
Setul complet al produsului este păstrat: accesorii, consumabile, documentația însoțitoare și software, iar ambalajul acestora nu este deteriorat;
Activarea produsului nu a fost efectuată.
 
Conform actualului Decret al Guvernului Republicii Moldova nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția drepturilor consumatorilor, nu toate mărfurile sunt clasificate drept mărfuri cu drept de returnare sau schimb. Prin urmare, vă recomandăm insistent să vă familiarizați cu lista de mărfuri și condițiile specifice pentru fiecare dintre acestea. Lista mărfurilor care nu sunt supuse returnării și schimbului
Bijuterii (articole din metale prețioase cu pietre prețioase, articole din metale prețioase cu inserții de pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase tăiate).
Cusut și tricotaje (lenjerie intimă, lenjerie de pat, ciorapi).
Articole de igienă personală (perii de dinți, piepteni, agrafe de păr, bigudiuri, pensete, aparate de ras, aparate electrice de ras și alte produse de igienă personală similare).
Produse de parfumerie și cosmetice.
Produse textile (bumbac, in, lână, mătase și țesături sintetice, panglici, împletitură etc.).
Produse de cablu (fire, cabluri, șnururi).
Materiale de construcții și finisaje și alte bunuri vândute la contor (linoleum, folie, covoare etc.).
Produse și materiale care intră în contact cu produse alimentare, fabricate din materiale polimerice, inclusiv de unică folosință (veselă și ustensile de bucătărie, materiale de ambalare, recipiente pentru depozitarea și transportul produselor alimentare (canistre, cutii de conserve, sticle, butoaie).
Substanțe chimice de uz casnic, pesticide și agrochimicale.
Mobilier de uz casnic (seturi și kituri de mobilă).
Automobile și motociclete, remorci și unități pentru acestea, mijloace mobile de mecanizare la scară mică a lucrărilor agricole, ambarcațiuni de agrement și alte ambarcațiuni pentru uz casnic.
Bunuri de uz casnic complexe din punct de vedere tehnic pentru care au fost stabilite perioade de garanție (mașini și dispozitive electrice de uz casnic, echipamente radioelectronice, echipamente de calcul și de copiat de uz casnic, echipamente fotografice și de filmare, telefoane)
(staționare și mobile) și echipamente de fax, instrumente muzicale electrice, echipamente și dispozitive de uz casnic pe gaz).
Produse pentru prevenirea și tratarea anumitor boli la domiciliu (articole sanitare și de igienă din metal, cauciuc, textile și alte materiale, instrumente, dispozitive și echipamente medicale, produse de igienă orală, lentile de ochelari, articole de îngrijire a copiilor, medicamente).
Jucării.
 
Cum să schimb sau să returnez un articol?
Pentru a începe procedura de schimb sau returnare a bunurilor achiziționate de la noi, contactați direct serviciul la numărul de telefon +373 78 717 686.
Managerul nostru de servicii vă va sfătui cu privire la modul de returnare/schimbare a bunurilor.
Ați descoperit un defect sau o defecțiune
Vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți la numărul de telefon +373 78 717 686 sau să aduceți produsul defect la punctul de ridicare cu un certificat de garanție completat și un bon fiscal sau o chitanță de la casa de marcat.
Pentru a confirma prezența unui defect la un produs complex din punct de vedere tehnic, trebuie să contactați un centru de service, care va confirma defectul declarat.
Perioada de examinare a cererii este de 14 zile. În această perioadă, se ia o decizie privind repararea produsului, schimbul acestuia sau rambursarea banilor.
Verificarea calității mărfurilor
Dacă depuneți o reclamație, vânzătorul are dreptul de a efectua o verificare a calității bunurilor. În acest sens, vă reamintim necesitatea de a furniza bunurile achiziționate împreună cu cererea de returnare/schimb. Pe baza rezultatelor unei astfel de verificări a calității, Vânzătorul vă va oferi un răspuns la reclamația dumneavoastră.
 
Dacă nu sunteți de acord cu rezultatele verificării calității, în conformitate cu paragrafele 3-6 din Decretul Guvernului Republicii Moldova nr. 1465 din 08.12.2003 privind aprobarea Regulilor de schimb al produselor nealimentare și a termenelor de garanție, aveți dreptul să depuneți o cerere scrisă pentru o examinare independentă a mărfurilor.
 
Examinarea se efectuează pe cheltuiala vânzătorului. Aveți dreptul să fiți prezent în timpul examinării. Dacă examinarea constată prezența unor defecte care nu au apărut din vina vânzătorului (producătorului), sunteți obligat să rambursați magazinului costurile examinării, precum și costurile aferente depozitării și transportului mărfurilor.
 
 
Informații pentru consumatori
Organul abilitat cu funcții de protecție a drepturilor consumatorilor în Republica Moldova este:
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Drepturilor Consumatorilor
Adresă: Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 78
Tel: 0(22)74-14-64
Email: consumator@apc.gov.md
www.consumator.gov.md
 
Reclamațiile se examinează la prezentarea unui document care atestă faptul achiziționării produsului.
Noi folosim pentru Dvs. file cookies.
Ok